نازلی
نازلی

نازلی

اونی که می خواستی

نمی دونم برا کیا  موقعیت های یمثل من پیش اومده یا نه !شاید بدتر و شاید بهتر اما نمی دونم اما اینو می دونم که همه آدما مثل من گاهی اوقات دلشون می گیره.


یادمه دوران دانشگاه با اینکه خیلی روهای سختی رو تحمل کردم اما دختر شادی بودم اما الان خیلی روزه که اون شادی ها تو زندگیم نیست و یا من دیگه نمی تونم روزهای زیادیه که دیگه کار نمی کنم و تو خونه خودم و زندونی کردم اگر چه یادمه اون روزهایی هم که کار می کردم صرف این بود که تو خونه نباشم  اما متاسفانه تو محیط کار اونقدر سختی کشیدم که دیگه از نظر روحی طاقت نداشتم و به خونه پناه آوردم.


امشب داشتم به این فکر میکردم که چه کسایی رو می بخشم و چه کسایی رو نمی بخشم اما خدا خودش میدونه تمام اونایی که محیط کارمو که خیلی هم دوس داشتم به این روز انداختن که من از اونجا بیرون بیام رو هیچ وقت نمی بخشم متاسفانه همه اونا زن بودن.


تصورش خیلی سخته کاری رو که دوس داری دیگه انجامش ندی.


همیشه تو زندگیم اینطور بود که کسی دلمو می شکست خودم با چشمای خودم می دیدم که به دردی دچار می شه.

امیدوارم این دفعه هم این اتفاق برای اون آدم ها بیفته.


چون دلم بدجوری شکست.


اینو مطمئنم