نازلی
نازلی

نازلی

خود خود

می دونین چیه؟ جامعه بدی شده .خیلی بد و اینکه بدونین که جامعه چقدر بده و اینو بفهمینو دردتونم بیاد خیلی بدتره.


بدتر از اون هم دستیه که نمک نداره و زبونیه که ادب داره.والا



داشتم دعوا می کردم زنه بهم گفت اینطور حرف زدن تو شخصیت شما نیست حالا تو جه موقع اونم تو موقعی که داشت حق


منو هلوفتی می خورد البته خودش نه ها رئیسش که طرف حسابم بود منم گفتم خودم می دونم چپه چیزی تو شخصیت من 


هست و چه چیزی نیست و بعد دعوا گوشی و قط کردم کلی هم بعدش کیف کردم.



اما چشمتون روز بعد نبینه اما از بد روزگار بازم مجبور شدم با همونا کار کنم و باز با اون زنه روبرو بشم حالا نمی دونم برم


خودمو بکشم یا مثلا بگم آدمی هستم که گلیم خودمو از اب می کشم بیرون ... ای بابا... امان از این جامعه که همش حق


آدمو می خورن اما باید بازم راضی باشیم به همین چیزا...بعضی وقتا به خودم میگم ...خودم دیگرانو نصیحت می کنم می گم


نباید در برابر حق خوری سکوت کرد اما خودم این شرایط رو تحمل می کنم...یه چند ماه ول کردم و رفتم پی کار خودم ...اما 


دیدم نمی شه بدون کار می میرم تازه خرج خودمو چه جور در آرم ... اون که دندون داد نون و دست مردم داد

نظرات 1 + ارسال نظر
اون آقاهه دوشنبه 2 تیر 1393 ساعت 00:29

ولی من نمیتونم
حالا یا بلد نیستم، یا بلدم و نمیخوام، یا هرچیِ دیگه
اصل اینه که حقمو میخورن و خیلی راحت صدامم میزنن که یه لیوان آب بیار برامون که روش سَر بکشیم

چی بگم والا ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.